28 Mart 2013 Perşembe

Islak Mendilin Pek Konuşulmayan Faydaları

Başlığı biraz acayip bulabilirsiniz. Ancak çocuklu evlerde hiç eksik olmayan ıslak mendillerin oldukça kullanışlı olduğunu hatırlatmak istedim. Islak mendilleri kullandığım yerleri aşağıda yazmaya çalıştım. Sizin de aklınıza gelen farklı bir madde olursa lütfen paylaşın ekleyelim. Bu arada burada bahsettiğim ıslak mendiller, bebekler için kullanılmak üzere üretilmiş, alkolsüz, %100 pamuktan üretilmiş ıslak mendillerdir. Ben marka olarak genelde Huggies ve Prima Pampers kullanıyorum.



1- Toz alma: Kullan at özelliği nedeniyle, ve özellikle alerjik çocukların yaşadığı evlerde, temizlik maddesi kullanmaya gerek kalmadan çocuk odasındaki mobilyalar, pencere kenarları, kapılar vb. içim temizlik amaçlı oldukça kullanışlı oluyorlar.
Tozları çok uçurmadan rahat toplayabiliyorsunuz. Ben tüm ev için kullanıyorum. Koku ve temas ile ilgili alerji durumunuz yok ise de, isterseniz sildikten sonra ahşap cilası, vb. parlatıcılar ile bez ile tekrar geçebilirsiniz. 




2- Ocak Temizliği: En memnun olduğum kullanım alanı bu diyebilirim. Ocak ovalamak, vs. gerek kalmadan çok kolay şekilde hem de bezlerim kirlenmeden ocak ve aspiratördeki yağ ve yemek kalıntılarını alabiliyorum. Sadece 4-5 tane ıslak mendil ile bir ocak ve fırını temizleyebiliyorsunuz. Üzerinden tekrar bezle geçebilirsiniz ancak bence gerek kalmıyor. Aynı şekilde bulaşık makinesi, vb. aletlerin dış temizliğinde de ideal.





3- Sabun bezi: Tatile ya da yanınızda çok fazla eşya götürmek istemediğiniz bir yere giderken, ıslak mendilleri hem çocuğunuz hem de kendiniz için lif/sabun bezi olarak kullanabilirsiniz. %100 pamuk tan üretilmiş ıslak mendiller çok güzel köpürüyorlar. Özellikle deniz/havuz sonrası tüm tuz ve kimyasalları ciltten temizlemek için kullanımı kolay ve çocuğunuzun yadırgamayacağı bir yöntem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder